۱۳۸۷ اردیبهشت ۱, یکشنبه

اولین شبکه پخش کننده سخنان کامل رضا فاضلی به صورت صدا راه اندازی شد

به نام خداوند جان و خرد
با هماهنگی خردمند وطن پرست و ایران دوست، رضا فاضلی آغاز شد:
اولین شبکه پخش کننده سخنان کامل رضا فاضلی به صورت صدا و با حجم مناسب جهت دریافت آسان در ایران راه اندازی شد.

با درود بر شما ایرانیان عزیز در هر گوشه ای از جهان که ساکن هستید و درودی گرم به ایرانیان خون گرم و آزادی خواه در ایران در زنجیر از شر مزدوران، آدمکشان، سازندگان خانه های عفاف و دزدان.
امروز که صدای قدم های آزادی با توجه به خردمندتر شدن جوانان و البته بزرگسالان ایرانی، بیشتر و نزدیک تر به گوش می رسد با خودمان گفتیم چرا این صدا را هر چه زودتر به گوش ایران پرستان نرسانیم؟
به همین دلیل بر آن شدیم تا قدمی دیگر برداریم و شخصی را که چشمان بسیاری از ما را باز نمود بیشتر به شما معرفی کنیم و بیش از پیش از چشمه خردمندی او بهره مند شویم.
در ابتدا از شخص جناب آقای فاضلی که به ما اعتماد کردند را کمال تشکر را داریم و در مرحله بعد از مانی عزیزم در آنسوی آب ها تشکر می کنیم که با راه اندازی شبکه خمینی...بیمار روانی قدم بزرگی را در رشد خرد برداشت و او نیز دلیلی بود برای آغاز این حرکت.
گفتگویی که با جناب فاضلی داشتیم بر این اساس بود:
خدمت ایشان عرض کردیم که در ایران ضمن فیلتر بودن شبکه شما با توجه به اضافه شدن بخش دانلود برنامه های نوید آزادی به دلیل حجم بسیار بالای فایلهای تصویری امکان دانلودشان به غیر از دوستانی که دارای خطوط Adsl هستند وجود ندارد و پیشنهاد دادیم که برنامه های نوید آزادی را جهت سهولت در امر دریافت برای ایرانیان درون کشور تنها به صورت صدا اما کامل و با حجم مناسب بر روی اینترنت قرار دهیم و ایشان نیز با این مساله موافقت کردند.
حرکتی را که آغاز کرده ایم تا انتها ایستاده ایم و هیچ مساله ای نمی تواند مانع قرار گرفتن این سخنان در شبکه شود. چرا که برداشتن این گام ها را وظیفه خود دانسته و برای آگاهی نسل جوان ایران تا پای جان ایستاده ایم.

تا پایان این هفته، شبکه rfazeli فعالیت خود را به طور جدی آغاز خواهد کرد.

۲ نظر:

ali~m.j گفت...

با درود و خسته نباشيد و تشكر فراوان از شما كه گامي ديگر در گسترش خردورزي نهاديد.
براي دريافت (دانلود) فايل ها بيشتر اوقات با مشكل روبرو ميشوم و يك پيغام خطا از طرف وب لاگ دريافت ميكنم. خواستم اگر امكان دارد بررسي كنيد. با تشكر
بدرود.

ناشناس گفت...

دوست عزیز با دورود
میخواستم خواهش کنم اگه ممکنه بگو چطور توانستی صدا را در بلاگ اسپات نصب کنی من هم میخواهم این کار را بکنم لطفا با من با این ایمیل تماس بگیر ممنونforabetteriran@yahoo.de